Anna Mahlik – Urbanek
Terapia psychologiczna | Integracja sensoryczna | Terapia ręki
Wybrane kursy i szkolenia:
– Szkoła terapii ręki Agnieszka Rosa;
– Metoda Floortime w pracy z dzieckiem z autyzmem;
– Wprowadzenie do metody Growth Through Play System;
– Growth through Play System poziom I;
– Kompleksowe szkolenie AAC – poziom I. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) w podejściu opartym o wspomagany przekaz językowy – Fundacja Generaacja;
– Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji (AAC) Alina Smyczek;
– Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne;
– Liczne webinary, konferencje, szkolenia i literatura dotycząca wspierania dziecka w spektrum, wczesnej interwencji, rodzicielstwa bliskości, samoregulacji, wczesnej traumy m.in. konferencje Synapsis, konferencja poliwagalna, tus bliskościowo, dziecko wysoko wrażliwe, wsparcie rodziny, webinarowa wiosna Gosi Stańczyk, Pogadanki Agnieszki Stein i Gosi Stańczyk, podcasty Dobrej Relacji Małgorzaty Musiał;
– Liczne szkolenia i warsztaty dotyczące rozwoju osobistego, samoświadomości;
– Szkolenie trenerskie i zarządzania zasobami ludzkimi;
– Dyrektor jako menadżer placówki oświatowej.
Od kilkunastu lat wspieram dzieci w spektrum autyzmu i ich rodziny. Cenne doświadczenia i wiedzę na temat pracy z dzieckiem z autyzmem zdobyłam podczas półtora rocznego stażu terapeutycznego w Fundacji SYNAPSIS w Warszawie, gdzie brałam udział w licznych konsultacjach, obserwacjach, diagnozowaniu dzieci pod kątem autyzmu oraz prowadziłam terapię indywidualną i grupową. Pracowałam również jako terapeutka dzieci z autyzmem w przedszkolu integracyjnym oraz jako psycholożka w zespole wczesnego wspomagania w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Potrzeba założenia Pro-Integris zrodziła się z chęci stworzenia miejsca, które będzie wspierało poczucie własnej wartości u dzieci w spektrum, przy jednoczesnym zadbaniu o ich umiejętności społeczne, intelektualne, ruchowe oraz zaopiekowaniu emocji i rozwoju samoregulacji. Miejsca, które będzie wspierało wewnętrzną motywację dziecka, w którym dziecko będzie czuło się wyjątkowe dzięki doświadczeniu zrozumienia i akceptacji. Uważam, że w terapii relacja jest najważniejsza. Tylko w relacjach z innymi osobami, możemy uczyć się nowych umiejętności.
Jestem mamą wysokowrażliwej dziewczynki, mojej prywatnej nauczycielki uważności. Odpoczywam w ogrodzie czy pobliskim lesie podczas spacerów z rodziną. Jestem pasjonatką naturalnych metod wspierania zdrowia, interesuję się ziołolecznictwem.